pátek 30. prosince 2011

Nej film?

Opět vám přináším výsledky poslední ankety v roce 2011, výsledky další budou již v roce 2012. Získala jsem neuvěřitelných 109 hlasů, což je nejvíc, kolik která anketa tady dostala. Bylo možné dát svůj hlas více možnostem.

Po velmi dlouhém boji, který jsem s napětím sledovala, mezi Twilight ságou a Harry Potterem si nakonec vydobil své 1.místo Harry Potter. Dostal krásných 38 hlasů.

Hned v závěsu a se 37. hlasy se umístila Twilight sága. Bylo to opravdu těsné.
Na 3.místě je film, který jsem osobně ještě neviděla, ale díky tomuhle průzkumu si ho už konečně pustím. 3.místo s 29 hlasy získal Čarodějův učeň.

4. místo obsadila s 25 hlasy série Letopisy Narnie.

Na 5. místě je super film Krev jako čokoláda. Můj oblíbený, vlky zbožňuju. Získal 23 hlasů.

6.místo ukořistily hned dva filmy prvním je Underworld (ten je opravdu cool) a druhým Jsem číslo 4. Oba dostali 22 hlasů.



V závěsu se na 7.místě umístily filmy Červená Karkulka, podle mě naprosto úžasný film a Percy Jackson, který byl opravdu úžasný. Oba "utržily" 20 hlasů.


 

8. místo si s 16. hlasy dostal film Hvězdný prach.Povedený snímek, u kterého jsem se zasmála a moc se mi líbily hlavní postavy.

9.místo získaly se 13. hlasy filmy Síly temna (naprosto kolosální) a Beastly, což byl velmi zajímavý snímek.


10.místo získal Upírův pomocník, který mě příjemně překvapil. Získal 9 hlasů.

A konečné 11. místo získal Zlatý kompas. Dostal 8 hlasů.

4 komentáře:

  1. shlídla jsem skoro všechny tyhle filmy a úplě mi vyrazili dech :) Upírův pomocník, krev jako čokoláda, síly temna a underworld patřé mezi mé nejoblíbenější :) díky za tip ohledně té karkulky aspon budu mít dneska co dělat :)) :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, je to tu moc zajímavé. Chci se zeptat. Jsou tu ještě nějaké "Nej filmy" a nebo je to jediná takováto anketa? Díkuji předem. Dana:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Anketa je tu ohledně filmů jen jedna, ale zveřejňovala jsem tu spoustu dalších filmů, hodím na ně štítek a najdeš je pod štítkem filmy.. Varoin

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji Ti moc. Hodně štěstí s blogem. Dana:-)

    OdpovědětVymazat