čtvrtek 1. prosince 2011

Nej knižní mrcha?

Zdravím, po měsíci jsem tu opět s výsledky poslední (listopadové) ankety. V této se jednalo o vaši nej mrchu ve vašich oblíbených románech a takhle to dopadlo:

Na místě prvním zvítězila jednoznačně Katherine Pierce z Upířích deníků, celkem získala 34 hlasů. Podle mě opravdu mrtě mrcha =) sama bych ji taky volila! V seriálu Vampire Diaries se tedy opravdu s Ninou Dobrev coby představitelky Katherine a Eleny nesekli!

2.místo a 23 hlasů získala Afrodita ze Školy noci, což taky není volba vedle. Na zfilmování ŠN se velmi těším!

3.místo získala Mia Rinaldiová ze série Vampýrská akademie, dostala celkem 19 hlasů. Série Vampýrská akademie je moje nejoblíbenější a na její zfilmování netrpělivě čekám!

 4.místo a 18 hlasů získala Faye Chamberlainová z Tajného kruhu. Podle mě vybrání Phoebe Tonkin do role Faye v seriálu Secret Circle byl velmi dobrý tah. Faye je jedna z nejlepších rolí.


5.místo a 15 hlasů dostala "roztomilá" Jane Volturi ze ságy Stmívání. Dakotta Fanning v roli Jane doslova září!! Podle mě opět super volba.

6.místo a 14 hlasů tedy hned v závěsu za Jane se umístila Nikolaos ze série Anita Blake. Je mi opravdu líto, že tato série prozatím nebyla převedena do filmové podoby. Sice jsem četla protatím jen jeden díl, ale už i ten mě utvrdil v názoru, že film by opravdu mohl být fantastický!

Na místě 7 se drží Debbie Peltová ze seriálu Pravá krev, celkem získala 11 hlasů. Debbie byla zase jedna super postava, o kterou jsme jako vždy přišli!

8.místo a 10 hlasů si drží Victorie ze ságy Stmívání. Podle mě výběr herečky Rachel Lefevre byl opravdu dobrý tah, její přeobsazení v Zatmění mě dosti naštvalo a náhrada se mi vůbec nelíbila!

A konečně 9.místo a 8 hlasů získala Marcie Millarová ze ságy Zavržený. Chystá se i filmová verze, tak jsem na obsazení opravdu upřímně zvědavá.

4 komentáře:

  1. mercy bych teda vyměnila z Afroditou...dyt ta nebyla zas tak špatná :)

    OdpovědětVymazat
  2. já taky bych vyměnila marcii za afroditu

    OdpovědětVymazat
  3. Cože Afrodita? Od kdy ona je mrcha? Sice se tak před tím chovala ale v posledních dílech je ve ŠN nejlepší postava. :) Na její místo bych spíš dala Neferet, i když to není ani tak mrcha jako spíš ďábel. S Afroditou nemůžu souhlasit. :)
    Jinak Dakota je v roly Jane naprosto úchvatná.

    OdpovědětVymazat
  4. NESOUHLASÍM S KETHERINE, AFRODITOU, MIOU RINALDIOVOU, ANI FAY !!!!!!!!!!!!!!!!Vždiť právě tyhle všechny se možná ze začátku chovali jako mrchy , ale každý kdo si přečetl další díly ví že za to ani jedna nemohli.

    OdpovědětVymazat