neděle 9. ledna 2011

Moje knihovna♥

Rozhodla jsem se dát sem fotky knih, které mám ve své knihovně...


Chybí :
Dcera čisté krve
V objetí temnoty
Upíří deníky Temné shledání
Pravá krev Mrtví do soumraku
Vampýrská akademie Spoutání magií



Chybí :
Krátký druhý život Bree Tannerové










14 komentářů:

  1. Týjo, ty máš úplně stejný vkus na knížky jako já! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, čtu naprosto stejné knížky

      Vymazat
  2. Jéé! Tolik knih, které patříí mezi mé nejoblíbenější!
    Někde závidím, že je vlastníš (Patricia Briggs), protože převážnou část knih, co jsme kdy četla mám půjčenou z knihovny, bohužel. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky stejné knihy ale vše mám z knihovny

      Vymazat
  3. Chybí Ti 4. díl Probuzení tmy, Poklad na stromě :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jee máš pravdu, díky za upozornění

    OdpovědětVymazat
  5. Nz :) Já to taky zjistila až teď někdy.

    OdpovědětVymazat
  6. Wow.. To je všechno tvoje? =O Závidím, jak ráda bych něco takového taky vlastnila... =) Bohužel, rodiče rozhodli, že čtečka je o hodně lepší, než "zbytečně vyhazovat" peníze za knížky. =/ =)

    OdpovědětVymazat
  7. Ano vše moje..tohle je ještě stará knihovna už mám novou :) Podle mě se tomu, když držíš knížku v ruce, čtečka nevyrovná.

    OdpovědětVymazat
  8. Takže máš ještě víc knížek? =)
    Taky si myslím, že lepší je knížka... Bohužel u mě bychom se - já i rodiče - nedoplatili na všech knížkách, co bych si chtěla koupit... Závidím, že si to můžeš dovolit... =)

    OdpovědětVymazat
  9. Mám zde zvěřejněnou i tu novější..:) jen musíš chvíli pátrat..Nemůžu si taky koupit vše co chci, ale na většinu si našetřím..

    OdpovědětVymazat
  10. Chybí ti taky poslední díl Eragona (Intheritance) ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Máme skoro všechny knížky stejný. :) Chybí jen pár dílů Upířích deníků. :) Jinak Školu noci mám komplet, co zatím vyšlo. :)

    OdpovědětVymazat