čtvrtek 4. září 2014

True Blood došla krev..


Ano už je tomu tak..
Přesně 25.8.2014 skončil po 7.letech seriál True Blood (Pravá krev)..
Už se více nesetkáme se Sookie, Billem či Erikem..Jejich kapitoly se uzavřely. U každého tomu bylo jinak a nelze říct, že vše skončilo happyendem..
TB byl jeden z mých velmi oblíbených seriálů a opravdu mi bude příští léto chybět, ale zase na druhou stranu je dobře, že seriál skončil se slušnou sledovaností a velkou základnou fanoušků..
Byla bych jen nerada, kdyby upadal stále víc a víc, a nakonec se z něj stal jen brak, který by fanoušky pouze nudil..
Myslím, že TB skončila na svém vrcholu, stejně tak její herci..
U TB jsem se zasmála, pobrečela si, občas jsem byla znechucená, ale vždy nadšená!! Prošla jsem si fází, kdy se mi líbil Jason, Hoyt, ale na urostlého vikinga přece jen neměli..Sorry hoši, myslím, že nejsem jediná..

Co se týče závěru:
Zamrzelo mě jak skončil Bill. Stále jsem doufala a doufala. Aspoň, že to bylo dojemné!!
Od Sookie jsem očekávala trochu více, vidět záda jejího milého mi tedy opravdu nestačilo.
 Zato Erik mě příjemně překvapil, když se vrátil ke kořenům a obnovil Fantagsii..
Nejvíce mě nejspíš pobouřilo, že se Sookie s Erikem už ve finále nesešli..Jediná scéna mezi nimi nebyla a to mě dosti zamrzelo..=((((
Jako podpásovku jsem vzala "odbytou" smrt Alcida.. Ještě odbytější smrt měla ale s přehledem Tara, které jsem poslední dobou neholdovala, takže mě to ani nijak nezasáhlo..Alcide je ovšem jiné kafe!
Jsem velmi ráda, že většina mých oblíbených postav se dožila svého šťastného konce..Mezi nimi Jessica, Pam a Eric...

Tímto bych se také chtěla se seriálem, který mě provázel 7 let mého života rozloučit, vzdát mu hold a samozřejmě doufám, že se objeví opět něco tak skvělého!!!!!!!



TRUE BLOOD FOREVER!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat