čtvrtek 4. září 2014

Přečteno: Srpen 2014

Za měsíc srpen jsem přečetla 3 knihy, dvě z nich jsem měla rozečtené už dlooouhou dobu, tu poslední jsem rozečetla teprve v srpnu a podařilo se mi ji celou dočíst...Tomu tedy říkám úspěch..

Přečtené:
Běsnění - Rob Thurman 
S touto knihou jsem zápasila hodně dlouho, ale nakonec jsem ji přečetla a těším se na další díl..


Carrie - Stephen King
Stejně jako Běsnění i Carrie jsem měla rozečtenou už delší dobu..Začátek mě nějak nenadchl a nemohla jsem se do knihy vžít..To se ovšem změnilo a dočetla jsem ji během jednoho dne..


Pátá vlna - Rick Yancey
Poslední přečtenou knihou je Pátá vlna, kterou jsem doslova hltala a nedokázala jsem se zastavit...Ve dne v noci se mnou kniha byla a opravdu jsem si ji velmi oblíbila..Nevýslovně se těším na 2.díl!!!!


Rozečteno:
V rozečtených mám stále Hru o trůny, se kterou jsem za celý srpen nepohnula, její čas ale opět přijde..


Nově rozečtenou knihou je:
Cesta věčnou nocí - Veronica Rossi
2.díl k Pod nekonečnou oblohou, kterou jsem si zamilovala...Velmi mě mrzí, že nezůstala původní obálka..Byla skvělá..Doufám, že se mi dvojka bude líbit stejně jako jednička..

Žádné komentáře:

Okomentovat