neděle 16. února 2014

Přečteno: Stíny - Richelle Mead

-série Sukuba
-5.díl
-300 stran
-vydalo nakladatelství Domino
-1.vydání
-sukuby, andělé, démoni, erotika, nadpřirozeno

Některým vábením lze odolávat jen po určitý čas…
Georgina Kincaidová má záviděníhodné schopnosti: je nesmrtelná, svede každého muže, o kterého stojí, může měnit podobu a umí nosit tak vysoké podpatky, že by se na nich běžný smrtelník zabil. Tohle všechno je pro ni hračka.Ovšem sledovat přípravy na svatbu bývalého přítele, to je úplně něco jiného. Georgina se nedokáže rozhodnout, co je pro ni vlastně horší: jestli to, že si Seth bere jinou ženu, anebo to, že si musí sehnat nové šaty na svatbu. Ještě že ji od těchto příšerných starostí rozptyluje nový spolubydlící, nefil Roman, z něhož sex-appeal přímo prýští. A pak je tady Simone, nová sukuba ve městě, která se až podezřele zajímá o Setha Mortensena.Největší nebezpečí ovšem číhá přímo v Georginině hlavě. Stále častěji slýchá vábení jakési záhadné síly, která ji láká… pravděpodobně do záhuby. A Georgina ví, že je příliš slabá, než aby dokázala dlouho odolávat…

Moje zhodnocení: Spoilery!
Jako vždy jsem byla velmi nadšená, že je další kniha od Richelle. Tyhle knihy prostě miluju.
Předchozí díly sukuby byly skvělé a tento nebyl vyjímkou..Velkým plus pro mě v tomto díle byl nefil Roman, opravdu jsem velmi doufala, že si Georgina vybere Romana místo Setha..Tento můj sen se mi ovšem nesplnil..
V mém domění mě držel i Seth, který byl v tomto díle opravdu na zabití..
Hlavním motivem jsou podivné sny, které ukazují Georgiinu minulost. Ovšem někdy pravdivě jindy lživě a na G je, aby si poskládala pravdu. Rozhodně se ale více dozvídáme z jejího života, a hlavně i o tom jak to vše začalo..
Na věci nic nepřidá, když její přítelkyně Maddie, která se zasnoubila se Sethem, žádá Gee o pomoc s výběrem šatů a chystáním svatby...To bylo zarážející..
V tomto díle se mi velmi líbil Jerome, u některých jeho hlášek jsem se nasmála.Velmi se mi líbila chemie mezi Romanem a Georginou, ovšem tento pár mi nebyl souzen. Bohužel..Objevilo se několik jejich společných scén, ale nic zásadního..
Vše graduje tak, že G je unesena do říše snů a musí rozeznat skutečnost a fikci..Prozatím se ji Roman a její přátelé snaží dostat zpět, jediný kdo to může ale udělat je Seth.
Teď vyvstává několik otázek.. Bude Seth ochotný Georginu zachránit? Co na to Maddie? A kdo vlastně Gee unesl? Budou G a Seth opět spolu?

Žádné komentáře:

Okomentovat