čtvrtek 27. února 2014

Přečteno, Mesačná chvástačka: Únor 2014

Dnes se vám hlásím o něco dříve s rubrikami Přečteno a Mesačná chvástačka..
Začnu Přečteno: Bohužel tento měsíc jsem nepřečetla ani jedinou stránku..nepřeháním! Je to tak! Nepřečetla jsem ani jednu stránku rozečtené Legendy a ještě ani neotevřela knižní rest Běsnění..Důvod? Malé množství času se ještě více scvrklo s nástupem do zaměstnání, které mi denně užírá 8 hodin života..
Svojí čtecí neaktivitu až frustraci jsem si vybíjela na nakupování knih..Sehnala jsem si nových nádherných 12 kousků!!

Magie útočí - Ilona Andrews


Spálená mrazem - Patricia Briggs


Fenomén - Marie Lu



Velké slevy v Levných knihách!!
Kouzlení - Aprilynne Pike


Iluze - Aprilynne Pike


Kacíř a čarodějka - Phillipa Gregory


Past - Lauren DeStefano


Vampýrská akademie - Richelle Mead (Filmové vydání)♥


Ohnivé srdce - Richelle Mead ♥


Obsidianový motýl - Laurell K. Hamilton
Doplňuji si sbírku, pomalu ale jistě!


Pád andělů - Susan Ee


Arizona - Eden Maguire




Žádné komentáře:

Okomentovat