pondělí 2. září 2013

Mesačná chvástačka: Srpen 2013

Za 2. prázdninový měsíc jsem si pořídila velké množství knížek, tedy alespoň na mé poměry. Na úkor toho jsem toho ale moc nepřečetla:

Magie spaluje - Ilona Andrews

Závoj půlnoci - Lara Adrian

Nespoutaná - Cynthia Hand

Modrá jako safír - Kerstin Gier

Zelená jako smaragd - Kerstin Gier

Luxus - Anna Godbersen

Intriky - Anna Godbersen

Upírova odplata - Raven Hart

Můj nesmrtelný ochránce - Jen Holling

Strach z temnoty - Alexandra Ivy

Temnou chodbou - Lois Duncan




Ze všech knížek mám ohromnou radost. Těším se na vás u zářijové chvástačky =)

2 komentáře:

  1. Drahokamy by som veľmi chcela, už som celú trilógiu čítala, ale chcela by som ju mať aj doma :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné kousky! :))) Luxus, Intriky a všechny knihy z Lk mám doma. Ostatní Ti moooc závidím! :)))

    OdpovědětVymazat