pátek 28. června 2013

Mesačná chvástačka: Červen 2013

Za červen 2013 jsem si pořídila:

Nástup půlnoci - Lara Adrian

Ptačí zpěv - Meghan Spooner

Noční směna - Cassie Alexander

Magie mrtvých - Ilona Andrews


Jelikož jsem úspěšně splnila maturitu..dokonce s vyznamenáním obdržela jsem od školy poukázku na nákup v knihkupectví za 500 kč..ještě ten den jsem ho využila:

Černá labuť vzlétá - Lee Carroll

Rozkol - Aubrey Clark

A v Baronetu byla velká akce na Pravou krev od Charlaine Harris, jedna kniha za 99 kč..Takže jsem si doplnila svou sbírku:

Mrtví v rodině  - Charlaine Harris

Mrtvý bod - Charlaine Harris

Další knihu jsem vyhrála a vděčím za ni skvělému serveru deti-noci.cz..ještě jednou díky

Ti za řekou - Christopher Buehlman


Poslední knihu jsme si pořídit prostě musela! Tento týden jsem dočetla první díl a byl skvělý

Cesta věčnou nocí - Veronica Rossi





Červen byl na knihy opravdu štědrý..=) Mám velkou radost z knihy, které jsem tento měsíc získala a samozřejmě jsem nadšená ze své výhry =*

1 komentář:

  1. Krásné kousky. Všechny knížky,které tu máš bych si ráda pořídila.. :))))

    OdpovědětVymazat