úterý 16. října 2012

Přečteno - Smrtící polibek - Alice Moss

- série Winter Mill
- 270 stran
- vydalo nakladatelství Levné knihy

Když drsný Finn a okouzlující Lucas přijedou do Winter millu, život šestnáctileté Faye McCarronové se začíná pořádně zamotávat. Dva chlapci bojující o její srdce jsou jen začátek; ve městě se dějí neblahé věci. V lesích je nalezeno mrtvé tělo, motocyklový gang se potlouká po okolí a sníh prostě nepřestává padat... Něco zlého se dalo do pohybu a jedině Faye a její nejlepší kamarádka Liz to mohou zastavit. Jak teplota klesá a noci do Halloweenu se krátí, dívky musejí odhalit tajemství Winter Millu - než bude příliš pozdě! 

Moje zhodnocení:
Smrtící polibek byl dobrým začátkem série. Jistým způsobem mi připomněl Mrazení od Maggie Stiefvaterové. Mrazení se mi velmi líbilo a u Smrtícího polibku je tomu tak stejně. Postavy byly sympatické a děj se vyvíjel zajímavým směrem. Trojúhelník Finn, Lucas a Faye mě zaujal, postavy byly dobře promyšlené a kniha byla za opravdu dobrou cenu. Pěkné oddechové čtení, už se těším na druhý díl, který snad vyjde na začátku listopadu.

Obálka knihy:
Obálka mě zaujala, jen mi trochu vadí ta informace o počtu výtisků, které byly prodány. To že je téměř ve středu, kazí celý dojem. To je snad jediné co bych vytkla. A musím pochválit toho vlka, je prostě nádherný.

Žádné komentáře:

Okomentovat