středa 3. října 2012

Přečteno - Pohlceni temnotou - Alexandra Ivyová

- série Strážci věčnosti
- 384 stran
- vydalo nakladatelství Levné knihy

Layla neví o svém původu vůbec nic kromě toho, že jeden z jejích rodičů musel být džin. Podědila po něm některé nadpřirozené schopnosti, ale jako kříženec je může využívat jen omezeně. A přitom by tolik potřebovala, aby byla schopna uchránit přede všemi malé děťátko, které se cestami osudu ocitlo v její péči. To dítě je naprosto neobyčejné, neroste, nestárne, ale Layla ho miluje a jako každá matka chrání... V nerovném boji proti všem získává nečekaného spojence - mocného upíra. Tane je drsný válečník a bouřlivý milovník, ale žena v nesnázích v něm probouzí city, o nichž sy myslel, že jsou už dávno pohřbeny v jeho minulosti... Boj s osudem není zdaleka vybojován, i když má dvojice na své straně věrného pomocníka, kamenného chrliče Leveta...

Moje zhodnocení:

Další Ivyová? Tak ta je vždy super a ani tento díl mě nezklamal. Super oddechovka řízlá erotičnem a nebezpečím na dlouhé chvíle, pro mě třeba do autobusu cestou do školy a z ní. Na této sérii se mi velmi líbí, že je vtipná, třeba chrlič Levet je naprosto skvělý. Při scénách s ním se opravdu ze srdce zasměju. Navíc se krásně uvolním a odpočívám. Sice se příběh pořád tak nějak opakuje, pořád je tam otravný upír (nebo vlkodlak) a drsná kráska v nesnázích, která si od něj nenechá nic líbit, i když ji velmi přitahuje. Ale o tom to přece je =D. 

Obálka knihy:

Obálky této série jsou skvělé, vždyť právě ony mě k sérii zavedly. Poprvé jsem navštívila Levné knihy a odnesla si právě kvůli krásným obalům Chuť temnoty a V objetí temnoty. Jediným zklamáním pro mě byla obálka Za hranicí temnoty, kdy mi to připomínalo nějakou harlequinku z Divokého západu, přitom byl Salvátor úplně jiného rázu a na koni s lasem si ho nedokážu představit..

1 komentář:

  1. Abych pravdu řekla, tak o této sérii slyším poprvé..a to jsem jinak do knížek blázen, takže nevím, jak mi to mohlo uniknout:).Ale každopádně hned v týdnu mizím do knihovny a budu naivně doufat, že to tam budou míti:)..

    Jinak musím říct, že jsem na tento blog narazila náhodou a hned na první pohled mě zaujal, takže se určitě ještě vrátím:)

    OdpovědětVymazat