sobota 26. března 2011

Hlásím se

Zdravím vážení tak jsem do zítra doma..Potom ovšem se zase vracím do ústavu:(...Bohužel mi toho ted mco uniklo tak se budu snažit to tu dodat..Stále mám rozečtené Crescendo..zákaz mě ničí..správně bych neměla být ani na netu..:( tak pár novinek co unikly:

Obal Nenasytné:)
Meg Cabot: Nenasytná

Vyjde v dubnu..Těším se..vypadá dost dobře:)

Konečně 4.díl Akademie Evernight:)
Claudia Gray: Na druhé straně

Obal, který jsem čekala:)Taktéž vyjde v dubnu..:)

Lucie Adamová: Odstíny života
Odstíny života nový obla?Taktéž duben..

J. R. Ward: Nespoutaný milenec
Obal na Nespoutaný milenec:) Myslím, že je to náš známý Anakin Skylwarker z Hvězdných válek ale možná se pletu.:)Vyjde v květnu..

Stephenie Meyer: Sága Stmívání - Oficiální ilustrovaný průvodce

Novinka která vyjde na přelomu května a června...Na tuto knihu se čekalo velmi dlouho..:)

J. R. Ward: Vyvolený milenec
Úžasný obal na Vyvolený milenec..Těším se moc:)Červen..

K jednotlivým titulům přidám více později..

Žádné komentáře:

Okomentovat