neděle 1. března 2015

Splněná přání (11)

Po delší době přidávám další článek do rubriky Splněná přání..Tentokrát s číslem 11.
Splněná přání jsou vlastně knihy, které jsem si přála a v průběhu času získala, přehodnotila jejich koupi a které si chci stále ještě pořídit..
V dnešní části shrnu přání s číslem 41,42,43,44 a 45. Všechna tato přání jsou z roku 2013.

Přání číslo 41 je z 2. června a obsahuje 3 knihy:
1)Skrytá - P.C.Cast + Kristin Cast
2)Zaslíbení - Alexandra Adornetto
3)Padlí andělé: Konec dnů - Thomas E. Sniegoskie

Z tohoto přání jsem si vyplnila pouze Skrytou..Ostatní dvě knihy jsou ale stále v plánu..

Přáníčko s číslem 42 se konalo 9.6. a zde jsou dvě knihy:
1)Předurčena do hrobu - Jeaniene Frost
2)Strach z temnoty - Alexandra Ivy

Obě knihy jsem si pořídila, bohužel jsem ještě ani jednu nečetla a hned tak to nebude..Čeká mě totiž ještě několik knih v těchto sériích, které jsou dřívějšími díly..

43. přání s datem 16.6.2013 nese dvě knihy:
1)Nedostižný přízrak - Kresley Cole
2) Temné touhy - Kresley Cole

Obě knihy už zdobí poličku v mé knihovně..Nenahlédla jsem zatím ani do jedné..

44.přání se konalo 23.6. a nese opět dvě knihy:
1)Cesta věčnou nocí - Veronica Rossi
2)Tak padne náš svět - Meghan Crewe

Obě knihy mám. Cestu se mi podařilo přečíst. Svět je v plánu co nejdříve..

Posledním přáním je číslo 45 ze 7.7.2013
1)Nespoutaná - Cynthia Hand
2)Modrá jako safír - Kerstin Gier

Obě knihy mám již dlouhou dobu doma a prozatím jsem ani jednu nečetla..=(

Žádné komentáře:

Okomentovat