pátek 1. srpna 2014

Přečteno: Květen, Červen, Červenec 2014

Za poslední tři měsíce se mi opět ve čtení moc nevedlo...
Přečetla jsem pouze 3 knihy:

Květen, červen:
Padlí andělé: Aerie a Zúčtování - Thomas E Sniegoskie
Tato kniha se se mnou táhla opravdu velmi dlouhou dobu, stále jsem se přes ni nemohla dostat, ale nakonec se podařilo. Andělé také patří do mých nejstarších knižních restů, takže jsem velmi ráda, že jsem je přečetla.


Červen:
Temnou chodbou - Lois Duncan


Červenec:
Svůdné zlo - Wendy Higgins



V rozečtených:
Pátá vlna - Rick Yancey
Ode dneška mám v rozečtených i Pátou vlnu, jsem na ni upřímně zvědavá..


Hra o trůny - G.R.R. Martin
Hru jsem načla již v červnu..Jsem kousek před polovinou..


Běsnění - Rob Thurman
Tento rest mám rozečtený už opravdu velmi dlouhou dobu a stále se mi nedaří se hnout..


Carrie - Stephen King
Pomalu, ale jistě se posunuji ke konci..

Žádné komentáře:

Okomentovat