úterý 12. března 2013

Přečteno: Nesmrtelná láska - Jen Hoolingová

Nesmrtelná láska- 288 stran
- vydalo nakladatelství Levné knihy

Hannah kdysi mívala jiné jméno a žila život obyčejné venkovanky. Její manžel byl hrubec a násilník a nemilosrdně jí bil. Jednou jí zmlátil tak, že téměř umírala. Tehdy dostala na vybranou - buď může zemřít, nebo bude proměněna v baobhan sith, krvelačnou čarodějnici. Vybrala si druhou možnost. Od té doby nestárla a dnes žije na opuštěném ostrově stranou všech lidí. Přesto se její osud už podruhé zkřížil s jedním pozoruhodným mužem. Drake McKay se poprvé s Hannah setkal, když bezúspěšně léčila jeho nemocnou ženu. Ač jí do určité míry kladl za vinu, že manželka zemřela, přece jen na obávanou léčitelku úplně nezanevřel. Rozhodně nemohl nečinně přihlížet, aby jí zahubili pověrčiví vesničané...


Moje zhodnocení: Obsahuje spoilery
Musím se přiznat, že je to už delší dobu, kdy jsem četla podobný román.
Hannah, hlavní hrdinka, je temná čarodějnice, která se živí lidskou krví, ale v jádru je dobrá žena, se kterou jsem sympatizovala.
Drake byl podle mě správný muž, který ovšem neměl v životě štěstí.
Jejich cesta byla strastiplná, mnohdy beznadějná(třeba když byly pohřbeni zaživa), ale jeden pro druhého by položili život. U Drakea mimochodem velký obrat. Nenáviděl Hannah za to, že odmítla přeměnit a tím zachránit život jeho ženě, která nakonec zemřela. Do toho zlý čaroděj Luthias, kterého Hannah proměnila za trest a příběh je hotov. 
Knihu jsem četla doslova jedním dechem a špatně se odkládala. Myslím, že mi unikla ale spousta okolností, jelikož tento díl je jež 5. Levné knihy vydávají sérii podobně jako Strážce temnoty čili 1.díl až na konec. =)

Žádné komentáře:

Okomentovat