pátek 31. srpna 2012

Přečteno: Srpen 2012

1)Anita Blake 2: Rozesmátá mrtvola - Laurell K. Hamilton


2)Paranormálové 2: Nikdo není bez viny - Kiersten White


3)Pohlceni temnotou - Alexandra Ivy
Právě ji mám rozečtenou, myslím, že jsem někde na 120 straně.


4)Šepoty ze záhrobí - Charlaine Harris
Bohužel jsem se u této knihy dostala teprve k 2.kapitole, ale i přesto ji sem ještě zařadím..


Doufala jsem, že stihnu přes prázdniny přečíst hromadu knih, opak byl bohužel pravdou..Nepřečetla jsem ani knihy z projektu Čtení na léto zde.. Zvládla jsem přibližně polovinu, což je na mé poměry ostuda..
Odhaduji, že už se to ale nezlepší, protože mě čeká 4.ročník střední školy, což znamená maturitu, což znamená fůru učení a ještě méně zábavy!
Copak jste přečetli přes srpen?

1 komentář:

  1. Jo jo, taky mě čeká maturita :) To bude zase jednou peklo... :-/

    OdpovědětVymazat