pátek 4. listopadu 2011

Neuvěřitelné..

Dnes jsem měla velmi dobrý den..zvládla jsem si koupit 4 nový knížky - 2.díl Stefanových deníků (=*), Křídla(popravdě do toho jsem šla naslepo), Zlodějka snů a normálně jsem sehnala už knihu Paranormálové!!Stála mě  259kč, vím docela neuvěřitelný, ale je to tak!!Přidám foto, sice ve špatné kvalitě, pže je z mobilu, ale přece..

7 komentářů:

  1. Křídla? od koho?
    S tou Zlodějkou duší... Já už jí chci taky! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Zlodějka duší už vyšla? Tyjo! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Zlodějka duší? Už? Nějak brzo né? SUPER :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já nevěděla, že Zlodějka duší už vyšla... :D to budu muset co nejdřív navštívit knihkupectví.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj upřímně jsem taky byla překvapená.Myslím, že by normálně měli vyjít až 17.listopadu, ale opravdu jsem z toho zmatená..Nicméně jsem opravdu nadšená

    OdpovědětVymazat
  7. Můžu mít dotaz? Kdes to všechno sehnala? :D

    OdpovědětVymazat